Dit wordt mijn werk ( ongeveer :-) ) - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Petra Pasveer - WaarBenJij.nu Dit wordt mijn werk ( ongeveer :-) ) - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Petra Pasveer - WaarBenJij.nu

Dit wordt mijn werk ( ongeveer :-) )

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 Maart 2013 | Nederland, Dalen

Volgende week is het zover en ga ik naar warme oorden.

In dit filmpje kunnen jullie een klein voorproefje van mijn werk zien.
Zo ziet het er dan ongeveer uit!!!!!


Ja hoor, het filmpje doet het nu eindelijk :-)

  • 27 Maart 2013 - 22:42

    Astrid:

    Hoi Petra
    Jeetje wat een reis ga jij maken ik hoop dat je het super naar je zin hebt daar geniet ervan want, als iemand het verdiend ben jij het wel
    veel liefs ui Hoogeveen

  • 31 Maart 2013 - 14:31

    Gerard En Ellen:

    Hoi Petra,
    Zier er goed uit, mooi zwembad, je zal je daar wel gaan vermaken denk ik :-)
    Goede reis en we zien uit naar je volgend reisverslag
    Veel liefst en groeten
    Gerard en Ellen

  • 31 Maart 2013 - 17:34

    Lucy:

    Spannende tijd! Geniet van deze super ervaring

  • 09 April 2013 - 04:46

    Petra Pasveer:

    Hello everyone,

    alles ok hier . wel erg wennen aan de levensstijl.
    Ik heb mijn agenda nu. werk van dinsdag t/m zondag
    Het is hard werken maar wel leuk.
    Ik deel een huisje met 2 fillipijnse meiden wel gezellig maar ze hebben van die rare gewoontes,
    zoals om 10 uur s avonds gaan koken erg raar.
    eind april ga ik op zoek naar een eigen huisje.
    Ben gisteren naar de ikea geweest heb wat spulletjes gekocht om het kamertje een beetje huiselijk te maken.
    I miss you all petra

  • 09 April 2013 - 06:36

    Jet:

    He Peetje , fijn om te horen dat je het leuk vind daar. Hoop dat je snel een huisje voor je zelf vind. Geniet maar lekker we houden van je , Liefs Jet

  • 11 April 2013 - 08:06

    Lucy:

    Hey lieve schat, wat fijn om van je te horen! Mooi dat je het naar je zin hebt, hopelijk vind je een fijne woonruimte. Zet hem op, we denken aan je! Dikke knuffels en kusjes van ons

  • 07 Mei 2013 - 20:44

    Jessie:

    Hallo Petra
    Het is goed om te horen dat je je draai weet te vinden . En... heb je al een eigen huisje kunnen vinden ? Ik kijk elke keer weer op je site of er nog meer nieuws is .
    Nou kalm aan ,en tot de volgende keer ........;)
    Dikke kus . Jessie en Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dalen

Petra

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 987
Totaal aantal bezoekers 11971

Voorgaande reizen:

02 April 2013 - 02 April 2015

Op naar Singapore

Landen bezocht: